Party discussion / Battery ,12 juni Cerberus Hengelo ( OV )

N-tec -
Sound Of The Underground...

Battery,12 th of June, Cerberus te Hengelo,OV

22.00 Till...

Fee 8 E,

Styles: Acid, Breakcore, Drum & Bass, Dubstep, Hardtechno, Industrial Hardcore, Minimal, Techhouse, Techno

Lineup :

Area 1 : Frontline Heavy Battery

Dubstep / Drum & Bass / Breakcore / Industrial Hardcore

Cemon Victa
Coldstream
Daan Siebum
Eye-D
Flin
Muphcase
N-tec
Phrenesis
Vramed
Conflict Technology * Live
Raw Audio Device * Live

Area 2 : Defense Artillery Battery

Acid / Minimal / Techno / Dubstep / Techhouse / Hardtechno

Gixxer
Headwave
Jason J
Kid Broke
Select
Sirsebass
The Fusionist
Kikkerdril

Area 3 : Medical Department

* Chillout

Visuals by Grooveadelic Team

Enjoy & Have fun !!
ikweetgeennaam074 -
grrr
hengelo074  :worship:
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
Spijtig dat ik in de examens zit  :(
knarfieboy -
Bosseidon
Aan je geboorteplaats blijf je trouw... toch schaam ik me als ik de line-up zie
N-tec -
Sound Of The Underground...
On 10-06-2010 15:45:10, knarfieboy wrote:

Leg eens uit ??
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
Leipe flyer.  :thumbsup:
Coldstream -
On 10-06-2010 15:45:10, knarfieboy wrote:

Tegen wie is dit gericht?  :)
Ps je kan beter B-Front of Noisecontrollers neerzetten of niet? Ga lekker naar InQontrol en zit hier niet zo te zeiken man, of onderbouw je standpunt..??
knarfieboy -
Bosseidon
On 11-06-2010 21:31:37, Coldstream wrote:

[...]

Tegen wie is dit gericht?  :)
Ps je kan beter B-Front of Noisecontrollers neerzetten of niet? Ga lekker naar InQontrol en zit hier niet zo te zeiken man, of onderbouw je standpunt..??

nee dat wil ik helemaal niet en vooral niet voor die prijs maar het wordt waarschijnlijk gewoon gezellig met een huiskamer dj een gezellig buurtfeesje.
Coldstream -
Kerel ga je eens verder verdiepen in je zaken man..
Om te beginnen staan er toch wel wat meer namen als gewone huiskamer DJ's.. Eye-D staat overdag gewoon op defqon een setje te doen, net als Nils van Mindustries (=50% van Muphcase).. Dit zijn namen die op alle grote feesten nationaal en internationaal hebben gedraait, en dit schilder jij af met huiskamer dj? De andere naam van Muphcase is Legion, ook niet echt een onbekende of huiskamer DJ te noemen?
Daarbij: Cemon Victa heeft nationaal op veel grote feesten gedraait..??
Phrenesis is een van de upcomming namen op dit moment?
Zo kan ik nog wel even verder gaan, trek je eigen conclussie's eruit.. Dat het misschien niet jou'n ding is, ok, maar het zijn echt geen onbekende huiskamer DJ's.. Sterker nog, Eye-D is momenteel o.a. met The Outside Agency erg bekend, doet regelmatig mixcd'tjes enz.. Nja, snap je kritiek sowieso niet..
We proberen een feest neer te zetten zodat mensen (die wel belangstelling hebben) lekker kunnen feesten..
Het gaat deze mensen er helemaal niet om hoeveel bekende DJ's er op de lineup staan, zolang er maar goed gedraait wordt.. En de sfeer goed is.. Dat het geen commerciele namen zijn, dat is bewust gedaan, dat zou ook niet bij het feest passen..

Vind het erg jammer dat je een "Behoorlijke" lineup zonder enige redenatie onderuit haalt..  :thumbsup2: