Shoutbox: [19:11] darklime.carnage: Please tune to twitch.tv/seua

Party discussion / House Qlassics = Mindcontroller

dennis_ehv -
Gisteren voor de 4 e keer house qlassics meegemaakt..... Ieder jaar steeds een stukje harder.... Heb me erg vermaakt..... Jammer van de vele mensen die niet zoveel met de early Hardcore van vroeger hebben..... Dit jaar was het eindelijk een keertje echt beuken stond de helft stil..... Ik neem aan als je al leifhebber naar 'zo'n feestje gaat dat je na de Line Up kijkt.... Dan weet je dat het in de main beuken wordt!!!!Buzz Fuzz, The Viper , Digital Boy erg vette sets Die van jeroen Flamman ook btw..... en voor de rest iedereen die qlassics geen warm hart toedragen kijk eerst na de line up voor je na een feestje gaat staat niet iedereen zo stil in de zaal..... Dat was erg jammer ..... En nog iets Q-Dance draait toch alleen wat de massa wil!!!Zeker op dit moment is dit gewoon het lekkere Ouwe early beuken!!! Verder was dit voor mij de allervetste House Qlassics tot nu toe..... Maar gezien het publiek dat er was ze iets meer Turn up The bass rode schoenen geluidtjes wilden Hahaha ..... Binnenkort is er Omdat House Qlassics inmiddels zo breed en beukerig is ook een Turn Up The bass feestje voor de wat rustigere.... Voor de rest was het een super Feestje!!!! Nu hou ik op met zeiken doen er al zoveel hahaha
Bierman -
Ik mis je punt een beetje, wil je hier iets mee losmaken of gewoon even vermelden?
donkeyrollers -
wat wil je hier nu mee zeggen dan want ik snap het ff niet...je plaats hier een heel verhaal maar ik snap niet wat nou je punt is
m4a1 -
blablablabla
On 09-11-2008 18:47:30, Bierman wrote:

Ik mis je punt een beetje, wil je hier iets mee losmaken of gewoon even vermelden?


x2
Opperhoofd -
Forum / Party discussion


moeilijk he.  :yawn:
dennis_ehv -
Wou er niets mee zeggen alleen mededelen  :thumbsup2:
dennis_ehv -
Dit is toch Party discussion ..... Ik denk moet ergens beginnen ???/ Anders kun je geen forum starten he....

En met mensen die stilstaan geen feestje bouwen .....  :p
donkeyrollers -
nee met mensen die stil staan kun je geeen feeste bouwen nee....ik was erook bij houseqlassics en het was me een feestje wel...super dik feest maar er stond groot gedeelte van de msen gwn stil en dat was jammer maar heb er me eigen feestje maar van gemaakt:P
dennis_ehv -
Ik heb me ook super vermaakt erg ruig feest vooral The Viper ..... maat publiek daar was beduidend minder ik denk dat je dat me eens bent.... Toch??
smulturk -
Nou ik zou zeggen dat je titel wel klopt maar je verhaal niet echt. Dit was meer een mindcontroller doordat er zoveel early gedraaid werd.

Maar onder HouseQlassics zou ik toch ook meer house verwachten... De voorloper van hardcore(early dus...) En denk dat er genoeg zijn die dat ook verwachtte. Dus om meer commercieel de mens tevreden te stellen zeg ik dat Qdance toch het hele concept van HouseQlassics om zeep heeft geholpen.

Hulde aan Qdance  :censored:
dennis_ehv -
Daarom zeg ik toch House Qlassics is Mindcontroller aan 't worden dat bedolede ik er ook mee

Ik weet dat mensen dat er van verwacht hadden..... Ik kan daar ook goed na luisteren maat gezien de Line Up wist iedeeen dat 't harder en sneller ging
En zoals ik zei Q dance doet gewoon wat de massa wil..... Turn Up the bass party komt binnenkort .... voor de echte oldskool liefhebbers....  :w00t:
dennis_ehv -
Ja Ik heb me heel vet en prima vermaakt dus voor mij Krijgt House Qlassics gewoon de titel Re Live The Past op zijn Mindcontroller's  8-)
donkeyrollers -
ja ik ben he t wel met je eens was het ook noet zoals vorig jaar en de jaren daarvoor want toen ging het veel zachtig was opzich ook wel lekker..maar dit jaar was gwn knalle en dat moet op een q-dance feest
dennis_ehv -
Juist.......Gas Erop!!!!
En Ik bouw ook gewoon me eigen feestje!!!!  :bday:
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
hey, ontstaat hier nou een discussie?  :^)
donkeyrollers -
ja daar is deze topic toch ook voor haha  :p
VanFlip -
Ik vond het echt een goed feest..  :yay:
Laatste 4 uur niet meer stilgestaan!!  :w00t:
Odyssee -
Eerste 4 uur wel dan  :^)
donkeyrollers -
ik heb helemaal niet stil gestaan vond alle dj's opzich wel goed draaien paar wat minder maar gwn lkkr feest echt zk wel  :thumbsup2: