On 04-03-2010 15:42:02, ThaMaster wrote:
[...]
Gvd nou moet je echt kappen.. Ga toch is niet steeds mensen verbeteren arrogante kwal. In dit topic gaat het niet om verbeteren maar om de topics in alleen nederlands veranderen of alleen engels. Kom dan niet steeds met je verbeteringen kneus. Denk dat bijna iedereen het met me eens is dat je is een keer moet kappen met die verbeteringen en dan je irritant bent.
On 04-03-2010 15:42:02, ThaMaster wrote:
Gvd nou moet je echt kappen.. Ga toch is niet steeds mensen verbeteren arrogante kwal. In dit topic gaat het niet om verbeteren maar om de topics in alleen nederlands veranderen of alleen engels. Kom dan niet steeds met je verbeteringen kneus. Denk dat bijna iedereen het met me eens is dat je is een keer moet kappen met die verbeteringen en dan je irritant bent.
On 03-03-2010 23:53:32, KBZLL wrote:
[...]
Haha, ik typ zelfs in dat topic.
Deze bijvoorbeeld. Dit is iets wat voor de Nederlanders is. Het is misschien een matig voorbeeld, maar dit topic heeft geen betekenis* voor niet-Nederlanders aangezien het hier gaat om de optie alleen Nederlands eventueel aan de kaak te stellen.
*Betekenis in de zin dat ze het niet hoeven te volgen. Veel topics hier hebben weinig betekenis maar daar doel ik nu niet op.
On 03-03-2010 23:06:50, greg4850 wrote:
ik miss the duitse flag
On 04-03-2010 18:49:16, mstx wrote:
Ik zie in dit topic geen engelspratende users die de boel lopen te verzieken, iets wat een aantal Nederlandse users wel doen in Engelse topics.
On 04-03-2010 19:11:07, Opperhoofd wrote:
[...]
Een PC werkt precies zoals een televisie; zint het je niet, zet je hem gewoon uit.
Verzieken is niet mogelijk, gewoon even nadenken.
Dit is toch totale onzin?
Laat de huilebalken maar gewoon naar school gaan en hun lessen Engels volgen.
Desnoods hele website in het Engels.
On 04-03-2010 19:12:29, Odyssee wrote:
Jij bent juist altijd diegene die weigert Engels te praten hier.
On 04-03-2010 19:18:24, Opperhoofd wrote:
Alsof het hier een groep "Knoop in je Zakdoek" mensen betreft.
On 04-03-2010 18:29:06, Opperhoofd wrote:
[...]
Wat een held die knul, zo via het internet.
On 04-03-2010 15:09:28, KBZLL wrote:
[...]
Ik zit ook nog op school . En ik ben gewoon slecht in Engels. Ik ben tenslotte Nederlander en geen Engelsman.
On 03-03-2010 23:02:28, KBZLL wrote:
Ik wil niet al die buitenlanders in de Nederlandse topics hebben.
On 04-03-2010 22:19:24, Dakpan wrote:
Door dit topic hebben we nu zo'n lelijke balk boven het venster waar ik nu in typ...
On 04-03-2010 22:21:08, ThaMaster wrote:
[...]
ik vind het best wel storend ja
On 04-03-2010 22:19:24, Dakpan wrote:
Door dit topic hebben we nu zo'n lelijke balk boven het venster waar ik nu in typ...
On 04-03-2010 22:15:54, Sjoerdzki wrote:
[...]
Niet goed in Engels? Oké, dat kan.
Reden om geen Engels te praten... Middeleeuws. Als ik het zo lees had jij 100 jaar geleden geboren moeten worden kerel, toen we nog kuilen hadden in plaats van drempels. Laat de Chinezen, Amerikanen en Duitsers maar Nederlands leren, want wij zijn immers zo'n grote natie...
Reden om dit topic te starten lijkt mij daarom ook
[...]
And at last a tip for all the non-Dutch speakers: comment whatever you want, google-translate it to Dutch from English and just post it in here so grandpa KBZLL can understand you guys!
On 04-03-2010 18:49:16, mstx wrote:
[...]
Ik zie in dit topic geen engelspratende users die de boel lopen te verzieken, iets wat een aantal Nederlandse users wel doen in Engelse topics.
Baas in alle opzichten.