Feedback / Taal in topics

ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 04-03-2010 14:57:01, Opperhoofd wrote:

[...]

'rationeel, heb je enig idee wat dat betekent?  :')

Gvd nou moet je echt kappen.. Ga toch is niet steeds mensen verbeteren arrogante kwal. In dit topic gaat het niet om verbeteren maar om de topics in alleen nederlands veranderen of alleen engels. Kom dan niet steeds met je verbeteringen kneus. Denk dat bijna iedereen het met me eens is dat je is een keer moet kappen met die verbeteringen en dan je irritant bent.
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Bart het heeft helemaal geen zin.. Dat moet je nou toch onderhand wel weten? opperhoofd is gewoon een 30 jarige kleuter die altijd zijn zin en gelijk wilt hebben  :')
Dakpan -
No Hostages
On 04-03-2010 15:42:02, ThaMaster wrote:

[...]

Gvd nou moet je echt kappen.. Ga toch is niet steeds mensen verbeteren arrogante kwal. In dit topic gaat het niet om verbeteren maar om de topics in alleen nederlands veranderen of alleen engels. Kom dan niet steeds met je verbeteringen kneus. Denk dat bijna iedereen het met me eens is dat je is een keer moet kappen met die verbeteringen en dan je irritant bent.

kiek em goan
Opperhoofd -
On 04-03-2010 15:42:02, ThaMaster wrote:

Wat een held die knul, zo via het internet.  :worship:
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 03-03-2010 23:53:32, KBZLL wrote:

[...]

Haha, ik typ zelfs in dat topic.
Deze bijvoorbeeld. Dit is iets wat voor de Nederlanders is. Het is misschien een matig voorbeeld, maar dit topic heeft geen betekenis* voor niet-Nederlanders aangezien het hier gaat om de optie alleen Nederlands eventueel aan de kaak te stellen.

*Betekenis in de zin dat ze het niet hoeven te volgen. Veel topics hier hebben weinig betekenis maar daar doel ik nu niet op.

Ik zie in dit topic geen engelspratende users die de boel lopen te verzieken, iets wat een aantal Nederlandse users wel doen in Engelse topics.
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 03-03-2010 23:06:50, greg4850 wrote:

ik miss the duitse flag  :yay:

hoe noem je dit dan
Opperhoofd -
On 04-03-2010 18:49:16, mstx wrote:

Ik zie in dit topic geen engelspratende users die de boel lopen te verzieken, iets wat een aantal Nederlandse users wel doen in Engelse topics.

Een PC werkt precies zoals een televisie; zint het je niet, zet je hem gewoon uit.

Verzieken is niet mogelijk, gewoon even nadenken.

Dit is toch totale onzin?

Laat de huilebalken maar gewoon naar school gaan en hun lessen Engels volgen.

Desnoods hele website in het Engels.
Odyssee -
On 04-03-2010 19:11:07, Opperhoofd wrote:

[...]

Een PC werkt precies zoals een televisie; zint het je niet, zet je hem gewoon uit.

Verzieken is niet mogelijk, gewoon even nadenken.

Dit is toch totale onzin?

Laat de huilebalken maar gewoon naar school gaan en hun lessen Engels volgen.

Desnoods hele website in het Engels.

Jij bent juist altijd diegene die weigert Engels te praten hier.
Opperhoofd -
On 04-03-2010 19:12:29, Odyssee wrote:

Jij bent juist altijd diegene die weigert Engels te praten hier.

Wanneer OzStyle daarom vroeg ja.

Het gaat erom dat het helemaal boven het tekstveld moet staan.

Alsof het hier een groep "Knoop in je Zakdoek" mensen betreft.
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 04-03-2010 19:18:24, Opperhoofd wrote:
Alsof het hier een groep "Knoop in je Zakdoek" mensen betreft.

99% van het internet bestaat daar uit.
Je zult het niet geloven maar er zijn zelfs personen die de downloadknop niet kunnen vinden.
Jatoch -
Hey, ik kan good english speaken.
Wat 'n luckervogel.
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 04-03-2010 18:29:06, Opperhoofd wrote:

[...]

Wat een held die knul, zo via het internet.  :worship:

Probeer is een keer op zoiets normaal te antwoorden in plaats van die domme praatjes van jou. Kun je niet want je weet er niks op. Kortom IK HEB GELIJK
Setenza -
Hoi
..
Sjoerdzki -
Pillen zijn voor mietjes
On 04-03-2010 15:09:28, KBZLL wrote:

[...]

Ik zit ook nog op school  :thumbsup:. En ik ben gewoon slecht in Engels. Ik ben tenslotte Nederlander en geen Engelsman.

Niet goed in Engels? Oké, dat kan.

Reden om geen Engels te praten...  :star: Middeleeuws. Als ik het zo lees had jij 100 jaar geleden geboren moeten worden kerel, toen we nog kuilen hadden in plaats van drempels. Laat de Chinezen, Amerikanen en Duitsers maar Nederlands leren, want wij zijn immers zo'n grote natie...  :?

Reden om dit topic te starten lijkt mij daarom ook
On 03-03-2010 23:02:28, KBZLL wrote:
Ik wil niet al die buitenlanders in de Nederlandse topics hebben.

And at last a tip for all the non-Dutch speakers: comment whatever you want, google-translate it to Dutch from English and just post it in here so grandpa KBZLL can understand you guys!  :thumbsup:
Dakpan -
No Hostages
Door dit topic hebben we nu zo'n lelijke balk boven het venster waar ik nu in typ...
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 04-03-2010 22:19:24, Dakpan wrote:

Door dit topic hebben we nu zo'n lelijke balk boven het venster waar ik nu in typ...

ik vind het best wel storend ja
Dakpan -
No Hostages
On 04-03-2010 22:21:08, ThaMaster wrote:

[...]

ik vind het best wel storend ja

Altijd tegenstrijdig jij he.
KBZLL -
On 04-03-2010 22:19:24, Dakpan wrote:

We hebben die balk niet door dit topic maar we hebben dit topic door die balk.
KBZLL -
On 04-03-2010 22:15:54, Sjoerdzki wrote:

[...]

Niet goed in Engels? Oké, dat kan.

Reden om geen Engels te praten...  :star: Middeleeuws. Als ik het zo lees had jij 100 jaar geleden geboren moeten worden kerel, toen we nog kuilen hadden in plaats van drempels. Laat de Chinezen, Amerikanen en Duitsers maar Nederlands leren, want wij zijn immers zo'n grote natie...  :?

Reden om dit topic te starten lijkt mij daarom ook
[...]

And at last a tip for all the non-Dutch speakers: comment whatever you want, google-translate it to Dutch from English and just post it in here so grandpa KBZLL can understand you guys!  :thumbsup:

Zeker toen we ook nog met de houten gulden betaalde zeker  :'). Ik heb nu eenmaal een handicap en daar kan ik ook niets aan doen. Honderd jaar geleden hadden we nog niet eens auto's. Dit gaat over het hier en nu en niet over vroeger. Dan kan ik het net zo goed over 10.000 jaar geleden hebben toen we nog als apen tegen elkaar aan het brullen waren en we lekker met berenvelletjes in een grot leefden.
KBZLL -
On 04-03-2010 18:49:16, mstx wrote:

[...]

Nu niet nee. Alleen Greg die een post doet maar die probeert tenminste nog het Nederlands te begrijpen, te leren en toe te passen.