General discussion / Niveau van Hardstylerz

m4a1 -
blablablabla
On 27-10-2008 17:44:09, Kevin wrote:

On 27-10-2008 17:13:52, Odyssee wrote:

Voor het mbo heb ik lekker laag vmbo 2 jaar, hbo vindt ik niet nodig 70% van wat je daar leert word in de praktijk niet eens gebruikt  :x

On 27-10-2008 15:18:31, m4a1 wrote:
Je maakt een grapje zeker?

Denk niet. Hij vond HBO niet nodig.  :'). Want hij is toch al zooooo slim.

Waar slaat dit nou weer op?

Ik zeg dat ik het niet nodig vindt om 4 jaar op school extra te zitten voor wat extra kennis. En om een hogere functie te krijgen(?). Die ik nu binnen 2 jaar ook opbouw  :x

We bedoelen dat je op je spelling moet letten, en daar word(t?) je al op gewezen dmv taalcursus, en dan zie je die fout nog niet.
Odyssee -
On 27-10-2008 17:44:09, Kevin wrote:

On 27-10-2008 17:13:52, Odyssee wrote:

Voor het mbo heb ik lekker laag vmbo 2 jaar, hbo vindt ik niet nodig 70% van wat je daar leert word in de praktijk niet eens gebruikt  :x

On 27-10-2008 15:18:31, m4a1 wrote:
Je maakt een grapje zeker?

Denk niet. Hij vond HBO niet nodig.  :'). Want hij is toch al zooooo slim.

Waar slaat dit nou weer op?

Ik zeg dat ik het niet nodig vindt om 4 jaar op school extra te zitten voor wat extra kennis. En om een hogere functie te krijgen(?). Die ik nu binnen 2 jaar ook opbouw  :x

Tja, iedereen interpreteert 'hogere functie' natuurlijk anders  ^.^
tiescarbo -
tfoe voor iedereen
On 27-10-2008 18:24:03, Odyssee wrote:

Precies. Ik weet zeker dat je met HBO verder komt dan MBO. Het verschil daartussen is gewoon groot. Tussen HBO en WO zit ook wel verschil maar relatief minder.  :W
Djordy -
On 28-10-2008 15:41:26, tiescarbo wrote:

Precies. Ik weet zeker dat je met HBO verder komt dan MBO. Het verschil daartussen is gewoon groot. Tussen HBO en WO zit ook wel verschil maar relatief minder.  :W

sorry hoor, maar dat is puur branche afhankelijk! Met MBO kan je net zo ver komen, omdat je gewoon meer praktijk ervaring hebt.

HBO studenten worden tot een niveau getraind, maar missen de praktijk. Die kan je met MBO en veel praktijkervaring (en wat gezond verstand) ook prima invullen!

Het gaat gewoon om wil. Ik ken genoeg mensen die van de HBO komen, en dik onder hun niveau werken, omdat ze gewoon te lui zijn om hogerop te komen. Ken ook genoeg MBOers die wel een topfunctie hebben.

HBO en WO is gewoon net iets anders. HBo is meer praktijk gericht terwijl WO meer theoretisch is. Oftewel WO is meer iets voor abstracte beroepen (rechten ect)

Ps. ik doe dus wel een HBO opleiding  ;)
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
Zo zie je maar weer dat je met HBO Duaal het verst komt  :yes:
m4a1 -
blablablabla
WO zuigt, ik kan het weten  ;)
Djordy -
On 29-10-2008 09:42:04, Vogelhuisje wrote:

Zo zie je maar weer dat je met HBO Duaal het verst komt  :yes:

dat is ook niet waar  ;)

Met goede wil en een grote bek kom je verder  :worship:
Bierman -
Met een HBO-opleiding en geen enkel verstand kom je ook ver, kijk maar naar Ella Vogelaar  :clown:
Addicted2Noize -
On 29-10-2008 08:46:31, Djordy wrote:

sorry hoor, maar dat is puur branche afhankelijk! Met MBO kan je net zo ver komen, omdat je gewoon meer praktijk ervaring hebt.

HBO studenten worden tot een niveau getraind, maar missen de praktijk. Die kan je met MBO en veel praktijkervaring (en wat gezond verstand) ook prima invullen!

Het gaat gewoon om wil. Ik ken genoeg mensen die van de HBO komen, en dik onder hun niveau werken, omdat ze gewoon te lui zijn om hogerop te komen. Ken ook genoeg MBOers die wel een topfunctie hebben.

HBO en WO is gewoon net iets anders. HBo is meer praktijk gericht terwijl WO meer theoretisch is. Oftewel WO is meer iets voor abstracte beroepen (rechten ect)

"HBO studenten worden tot een niveau getraind, maar missen de praktijk. Die kan je met MBO en veel praktijkervaring (en wat gezond verstand) ook prima invullen!"

"HBo is meer praktijk gericht terwijl WO meer theoretisch is."

Uuuuh  :? Wat is het nou...
Jij doet zeker MBO met gezond verstand ?
w1nx -

HBO studenten worden tot een niveau getraind, maar missen de praktijk.

Ok, dit slaat nergens op. Ik doe International Hospitality Management en ik loop super veel praktijk. Ik loop om de week praktijk, en de andere weken theorie. Praktijk loop ik dan meestal 4 dagen per week en dan maak ik 8 uur per dag. Dus ga niet lopen bazelen dat JIJ misschien weinig praktijk loopt met jou HBO Opleiding, maar er zijn genoeg mensen die WEL praktijk lopen.
w1nx -
On 29-10-2008 16:57:16, Addicted2Noize wrote:

"HBO studenten worden tot een niveau getraind, maar missen de praktijk. Die kan je met MBO en veel praktijkervaring (en wat gezond verstand) ook prima invullen!"

"HBo is meer praktijk gericht terwijl WO meer theoretisch is."

Uuuuh  :? Wat is het nou...
Jij doet zeker MBO met gezond verstand ?

Hij heeft het eerst over MBO > HBO
En dan over HBO > WO

Leer even lezen
Addicted2Noize -
OK, Sorry. Maar ik vroeg me af... Als de HBO'ers de pratijk missen, waarom is de HBO dan prakijkgericht ?

Kan ook aan mij liggen maar zeker niet aan mijn lezen  ;)
Odyssee -
Ik heb VWO gedaan. Kon gemakkelijk naar de Universiteit, maar wilde dit niet. Deed liever HBO want dat is meer praktijkgericht. Het beeld dat ik van WO heb is alleen maar blokken en verslagen tikken.
tiescarbo -
tfoe voor iedereen
On 29-10-2008 22:52:57, Odyssee wrote:

Ik heb VWO gedaan. Kon gemakkelijk naar de Universiteit, maar wilde dit niet. Deed liever HBO want dat is meer praktijkgericht. Het beeld dat ik van WO heb is alleen maar blokken en verslagen tikken.

Dat beeld klopt redelijk. Maar goed ik moet zeggen dat het me wel bevalt  :).
Luz -
Kunnen we het er gewoon niet bij laten dat iedere opleiding anders is ook al is het hetzelfde niveau? Verschilt tegenwoordig toch al zoveel, zelfs als je naar een andere school zou gaan waar ze hetzelfde bieden.
Djordy -
On 29-10-2008 17:00:25, w1nx wrote:

Ok, dit slaat nergens op. Ik doe International Hospitality Management en ik loop super veel praktijk. Ik loop om de week praktijk, en de andere weken theorie. Praktijk loop ik dan meestal 4 dagen per week en dan maak ik 8 uur per dag. Dus ga niet lopen bazelen dat JIJ misschien weinig praktijk loopt met jou HBO Opleiding, maar er zijn genoeg mensen die WEL praktijk lopen.

uitzonderingen daargelaten natuurlijk...dan lijkt jou HBO meer deeltijd (doe ik nu ook). Ik zeg ook niet wat beter is of wat dna ook, ik zeg alleen dat je met elke opleiding hoger op kan komen.

:aww:
Odyssee -
On 30-10-2008 12:17:32, Djordy wrote:

On 29-10-2008 17:00:25, w1nx wrote:

uitzonderingen daargelaten natuurlijk...dan lijkt jou HBO meer deeltijd (doe ik nu ook). Ik zeg ook niet wat beter is of wat dna ook, ik zeg alleen dat je met elke opleiding hoger op kan komen.

:aww:

Met MBO-1 wordt je geen CEO van een grote organisatie hoor  :')
Quito -
Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen hoger op komen en een ander soort functie.... Iemand die MBO werktuigbouwkunde heeft gedaan zal zelden tot nooit op de plek komen van een doorsnee afgestudeerd werktuigbouwkunige van de universiteit, puur omdat het gewoon compleet verschillende beroepen zijn.

Ik doe btw WO werktuigbouw. Het klopt dat het allemaal wat theoretischer is, maar om het nou gelijk abstract te noemen is ook onzin. Ik maak zelden verslagen, maar dat verschilt natuurlijk ook weer enorm per studie.
Nois3controll3r -
VWO (Gymnasium)  :yay:  :D
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
Waarom gaan zat ouderen die vroeger MBO gedaan hebben nu weer naar school toe? Omdat ze met een HBO diploma een hogere functie kunnen krijgen. Zonder dat diploma niet. Er is dus wel degelijk verschil tussen MBO en HBO.