mudkipz -
ik ben een hondje, miauw
Zijn er hier mensen van op de hoogte dat het kabinet is gevallen?

Discuss
 :rtfm:
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
ja
stiba -
The Fruit That Makes The Fristi
On 22-02-2010 01:39:51, Vogelhuisje wrote:

ja

uh hu
KBZLL -
Als je dat hebt gemist dan leef je echt onder een steen  :doh:
Hektor -
Zuigen, kreng!
Draaikont vice-premier Bos liet het kabinet vallen in het belang van zijn principes, niet in het belang van Nederland. Afschrijven die man.
m4a1 -
blablablabla
D66 power
KBZLL -
On 22-02-2010 10:26:11, Hektor wrote:

Draaikont vice-premier Bos liet het kabinet vallen in het belang van zijn principes, niet in het belang van Nederland. Afschrijven die man.

:doh:
Canyonree -
[Administrator]
huh
Canyonree -
[Administrator]
 :clown:
TheDizZorder -
The 2Dangerous One !!!
On 22-02-2010 10:26:11, Hektor wrote:

PvdA houdt zn poot stijf bij het gemaakte kabinets akkoord wat bij aantreden van dit kabinet is gemaakt en zeg ik  :thumbsup:

voor de rest vond ik het alle 3 lulletjes rozenwater en ben ik erg benieuwd wie de meeste zetels pakt in Mei... maar ik ga zkr stemmen!!
Hektor -
Zuigen, kreng!
On 22-02-2010 10:55:03, TheDizZorder wrote:

[...]

PvdA houdt zn poot stijf bij het gemaakte kabinets akkoord wat bij aantreden van dit kabinet is gemaakt en zeg ik  :thumbsup:

voor de rest vond ik het alle 3 lulletjes rozenwater en ben ik erg benieuwd wie de meeste zetels pakt in Mei... maar ik ga zkr stemmen!!

Wat gaat u stemmen dan, als ik vragen mag.  :p
KBZLL -
On 22-02-2010 10:55:03, TheDizZorder wrote:

voor de rest vond ik het alle 3 lulletjes rozenwater

:thumbsup2:
TheDizZorder -
The 2Dangerous One !!!
On 22-02-2010 10:56:20, Hektor wrote:

[...]

Wat gaat u stemmen dan, als ik vragen mag.  :p

weet ik nog niet helemaal zkr... ik wacht ff de campagnes af en dan maak ik een beslissing
Viber -
Uuh..
Geen van alle parijen.. wat een stelletje zeeverds zijn dat in die 2e kamer, ze kunnen niks anders als elkaar af te lopen zeiken en een beetje tegendraads te doen! Wat hebbe ze nou voor ons Nederlanders gedaan waar we ECHT wat aan hebben gehad? Niks..
Canyonree -
[Administrator]
On 22-02-2010 16:07:44, Viber wrote:

Geen van alle parijen.. wat een stelletje zeeverds zijn dat in die 2e kamer, ze kunnen niks anders als elkaar af te lopen zeiken en een beetje tegendraads te doen! Wat hebbe ze nou voor ons Nederlanders gedaan waar we ECHT wat aan hebben gehad? Niks..

Dat komt dan blijkbaar omdat niet de juiste partijen in het kabinet zaten  =] Des te meer reden om te stemmen.
Viber -
Uuh..
Ik kan me eigenlijk in geen enkele partij vinden, ze hebben allemaal een grote bek en als het erop aan zal komen bakken ook hun er niks van.. Ik stem liever niet als dat ik me later voor me kop moet slaan van waarom moest ik nou op die partij stemmen!!  :doh: Maar je heb er wel een beetje gelijk in, maar doe het gewoon niet..
Nilles -
Schranzmans
On 22-02-2010 10:36:22, m4a1 wrote:

D66 power

:worship:
Odyssee -
VVD voor de ekte bazen. Letterlijk en figuurlijk.

VVD  :yay:
Canyonree -
[Administrator]
On 22-02-2010 16:34:21, Odyssee wrote:

VVD voor de ekte bazen. Letterlijk en figuurlijk.

VVD  :yay:

Denk idd ook vvd
PhresiF -
D66 of de PVV  :slow: