Shoutbox: [27-04] steve-k⋆: The Prophet
mudkipz -
ik ben een hondje, miauw
Het lijkt me wel een goed idee dat bitrate ook een onderdeel wordt om op te sorteren / zoeken.
Als je een setje wil downloaden die behalve goeie tracks ook goeie kwaliteit heeft, is dat wel zo handig.

1x ctrl f gezocht, kan zijn dat het al eerder aan bod is geweest
djblacksun -
Fake Shit
On 08-02-2010 20:29:54, mudkipz wrote:

Het lijkt me wel een goed idee dat bitrate ook een onderdeel wordt om op te sorteren / zoeken.
Als je een setje wil downloaden die behalve goeie tracks ook goeie kwaliteit heeft, is dat wel zo handig.

1x ctrl f gezocht, kan zijn dat het al eerder aan bod is geweest


 :doh:
shocknld -
goed idee  :thumbsup:
Pietjuhhh -
DJ/Brabander!
goeie bitrate wil niet altijd zeggen goeie kwaliteit he.. een 96 kbps the prophet vs zany @ qlimax 2007 is stukken slechter dan 96 kbps Hardbass sets, of als ik een set van mezelf opneem in 96 kbps.. Dus hierin zit ook nog verschil..
Jipdenk -
Fristi
On 08-02-2010 22:27:18, Pietjuhhh wrote:

96 kbps Hardbass sets


klinken naar mijn idee ook aardig kut
djblacksun -
Fake Shit
On 08-02-2010 22:27:18, Pietjuhhh wrote:

goeie bitrate wil niet altijd zeggen goeie kwaliteit he.. een 96 kbps the prophet vs zany @ qlimax 2007 is stukken slechter dan 96 kbps Hardbass sets, of als ik een set van mezelf opneem in 96 kbps.. Dus hierin zit ook nog verschil..


All Depends by stream ,equalizers e.t.c ,some set's there are not bad in 96 ,but some are in 96 kbps but with amazing skips + mc  :no:  :X
mudkipz -
ik ben een hondje, miauw
Ja als we dan toch bezig gaan, mag ook wel vermeld worden of de mc echt waanzinnig irritant is of dat er van die radiocommercials tussen zitten. Desnoods met een soort sterren systeem dat je tm 5 sterren kan geven.  :?
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
Echt jij bent vanaf nu voor mij de domste lsdb`er die er hier bestaat
Jimbo -
On 09-02-2010 18:40:47, ThaMaster wrote:

Echt jij bent vanaf nu voor mij de domste lsdb`er die er hier bestaat


 :worship:
Jipdenk -
Fristi
On 09-02-2010 17:59:14, mudkipz wrote:

Ja als we dan toch bezig gaan, mag ook wel vermeld worden of de mc echt waanzinnig irritant is


kijk eens goed  :doh:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 09-02-2010 19:41:11, Jipdenk wrote:

[...]

kijk eens goed  :doh:


ben je het er mee eens jip?

On 09-02-2010 18:40:47, ThaMaster wrote:

Echt jij bent vanaf nu voor mij de domste lsdb`er die er hier bestaat
Star -
Queen of LSDB
Dat irritante MC gebeuren bestaat al
Dakpan -
No Hostages
On 09-02-2010 20:36:34, Star wrote:

Dat irritante MC gebeuren bestaat al


meen je niet