Party discussion / The Great Zany Show

Canyonree -
[Administrator]
D-Block & S-Te-Fan  :') Beter had Titan daar gestaan..

Verder gruwelijk  :yum:
PhresiF -
Jammer dat slim shore erstaat  :showtek: Maar de rest is sowieso baaz  ^.^
Michiel201 -
God is a Dj
Hm misschien dan maar een kijkje nemen  :thumbsup:
Dakpan -
No Hostages
G tot de Eniale lineup. Heb kaartje gelukkig al weken.  :showtek:
Jatoch -
Ik vind 'm wel ziekie.
PhresiF -
On 05-02-2010 16:00:16, Jro_ wrote:

Zany
D-Block & S-Te-Fan
Donkey Rollers & Noisecontrollers LIVE
Zatox
Crypsis
Dj Vince
Neophyte
B-front
Zany & The Beholder LIVE
Slim Shore

Mc: Dv8

Waar haal je deze info eigenlijk vandaan  :W
Jipdenk -
Fristi
internet
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
partyflock, met als bewijs foto vn poster
PhresiF -
On 05-02-2010 17:00:25, eMule wrote:

partyflock, met als bewijs foto vn poster

Nee oke, vaag omdat de line up er nog niet staat waar die hoort te staan en omdat er op de site zelf ook nog niets staat (stond)
Jipdenk -
Fristi

(L)
Dakpan -
No Hostages
Zaterdag 10 april zal het circus van InZanity zijn tenten opslaan midden in Eindhoven. Check hier de trailer! Het hardstyle-spektakel in het Beursgebouw zal haar poorten openen van 22.00 tot 07.00 uur om met een wervelende show het hooggeëerde publiek te vermaken.

Met gepaste trots maakt de ringmaster of hysteria het programma voor deze avond bekend

Zany is zonder enige twijfel één van de absolute hardstyle-iconen. Niet alleen als DJ, maar ook als producer heeft hij in recordtempo de harten van de hardstyle-liefhebber weten te veroveren. Het overgrote deel van zijn fans weet echter ook dat Zany in de jaren ’90 zeer succesvol was in de hardcore. Tijdens deze nachtelijke voorstelling zal Zany dan ook beide stijlen ten gehore brengen. Welke artiesten zijn nu door Zany uitgekozen om samen met hem de piste te betreden?

Naast een uitgebreide solo-performance zal Zany ook een tweetal zeer bijzondere live-acts verzorgen. Samen met zijn vrienden Jowan en DV8 zal hij als de Donkey Rollers de strijd aangaan met Fusion-collega’s Noisecontrollers voor een zeer bijzondere live-act. Naast deze spectaculaire battle zal hij ook met studiogear de degens kruisen met The Beholder. De combinatie van deze twee artiesten heeft al voor krankzinnige producties gezorgd, wat deze battle tot een absolute must maakt om bij te zijn. Uit de Scantraxx-stal komen de “Music Made Addictz” D-Block & S-te-Fan, de Italiaan Zatox vertegenwoordigt het Zanzatraxx label en de nieuwe held Crypsis zal laten zien waarom hij één van de ontdekkingen van 2009 was. Dat kan overigens ook gezegd worden van B-Front en Slim Shore, die eveneens deel uitmaken van de programmering van The Great Zany Show. Maar zoals jullie weten zal Zany nooit zijn hardcore-roots vergeten. Voor deze zeer bijzondere gelegenheid zal hij samen met DJ Vince hun oude Shadowlands Terrorists tijd doen herleven. Daarnaast zal ook DJ Neophyte terugkeren naar de locatie waar hij in de afgelopen vijftien jaar zijn letterlijk en figuurlijk vernietigende sets speelde. De avond wordt natuurlijk gehost door Zany’s rechterhand op vocaal gebied: MC DV8.

De line-up voor The Great Zany Show ziet er dus als volgt uit:
• Zany
• D-Block & S-te-Fan
• Donkey Rollers & Noisecontrollers LIVE
• Zatox
• Crypsis
• Vince
• Neophyte
• B-Front
• Zany & The Beholder LIVE
• Slim Shore
Hosted by MC DV8

Tickets voor The Great Zany Show zijn à €39,50 excl. fee verkrijgbaar via www.artofdance.nl en meer dan vierhonderd Primera filialen.

http://www.thegreatzanyshow.nl/

Te kekke anthem aan het einde.  :worship:
Hektor -
Zuigen, kreng!
Ehm, ik ga denk ik wel.  :L
Titatovenaar -
Mooi feestje denk ik, en op loopafstand, i-de-aal  :L
Duruz -
On 05-02-2010 16:59:38, Jipdenk wrote:

internet

echt niet. hij heeft het geknipt uit de krant, ingescant, en vervolgens hier op het forum gezet.
realhardstyleradio -
www.rhr.fm
Aanstaande vrijdag geven we op Real Hardstyle Radio 2 x 2 kaartjes weg in de liveshow, voor degene die geinteresseerd is  ;)
chicomaster -
Anthem preview on the official website:

Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 03-03-2010 09:40:44, realhardstyleradio wrote:

Aanstaande vrijdag geven we op Real Hardstyle Radio 2 x 2 kaartjes weg in de liveshow, voor degene die geinteresseerd is  ;)

geef maar aan mij

laat me maar gratis naar een hardstyle feest gaan om te zien hoe leuk het wel niet is  :showtek:
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 09-02-2010 16:24:05, Titatovenaar wrote:

Mooi feestje denk ik, en op loopafstand, i-de-aal  :L

Mooi feestje en ik slaap bij jou  :beer:
Dakpan -
No Hostages
On 09-03-2010 17:47:13, chicomaster wrote:

Anthem preview on the official website:

Lekker op wanken.
On 09-03-2010 17:49:47, Knomo wrote:

[...]

geef maar aan mij

laat me maar gratis naar een hardstyle feest gaan om te zien hoe leuk het wel niet is  :showtek:

Je gaat gewoon met mij mee. Ze draaien daar tenminste eqte HS.
Setenza -
Hoi
On 09-03-2010 18:12:05, Dakpan wrote:

[...]

eqte HS.

Ja D-Block & S-te-Fan  :worship: