General discussion / Fear.FM stopt ermee op 1 januari 2010!

sinenV -
I actually never really listen to internet radio, but I'd always listen to Fear FM if I did. They were a decent stream, and didn't they broadcast Qlimax 2006?
but still, they'll be greatly missed...  :(
Nego -
Heatzone
Yeah we broadcasted qlimax 2006 back in the days  :)
dennisz -
On 24-12-2009 20:07:15, MartijnB wrote:

[...]

Geen van die dingen hebben ook maar enige impact gehad op de problemen. De problemen waren de muziekrechten  ;)

Dus rechten ophoesten voor 3 stations is even duur als voor 1 station?  :-/

Fear.FM heeft duidelijk te hoog van de toren geblazen met hun nieuwe studio en weet ik wat nog meer. En dan uiteindelijk donaties en nieuwe studio apparatuur in eigen zak steken. Slim gedaan.
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
Ik dacht net te zeggen... Alle donaties voor niks geweest ?
Blijkbaar word er dus ook niks terug gestort... Dat vind ik dan weer niet kunnen  :no:
dennisz -
"Om alle zaken netjes af te kunnen ronden, lopende contracten etc.."

Sure.  :D
Xerxes -
On 25-12-2009 11:26:26, dennisz wrote:

"Om alle zaken netjes af te kunnen ronden, lopende contracten etc.."

Sure.  :D

DJ's die op Internet radio's draaien gratis  :doh:
Odyssee -
On 25-12-2009 11:30:10, Xerxes wrote:

[...]

Ben je nou echt dyslectitcis?
m4a1 -
blablablabla
On 25-12-2009 10:49:50, Xerxes wrote:

Ik dacht net te zeggen... Alle donaties voor niks geweest ?
Blijkbaar word er dus ook niks terug gestort... Dat vind ik dan weer niet kunnen  :no:

:doh:

Denk je dat omdat ze nu stoppen ze geen geld meer aan Buma/Stemra en Sena moeten betalen ofzo?
Xerxes -
On 25-12-2009 11:49:02, Odyssee wrote:

[...]

Internetheldje  :aww:  :')

On 25-12-2009 12:04:31, m4a1 wrote:

[...]

:doh:

Denk je dat omdat ze nu stoppen ze geen geld meer aan Buma/Stemra en Sena moeten betalen ofzo?

Alles aan Buma/Stema... neen geloof ik nooit... er zullen wel idioten zijn die toch nog wat kunnen "winnen" aan die donaties hoor  :yes:
fearfm -
Ik hou de community een beetje in de gaten en merk dat hier op LSDB over het algemeen erg negatief gesproken wordt over Fear.FM. Erg jammer want wij realiseren Fear.FM puur voor de fun en met plezier..

Waarom dit is weet ik niet maar ik denk dat er veel afgunst is tov Fear.FM.
Mensen die totaal niet begrijpen dat Fear.FM 100% vrijwillig uitgevoerd wordt en dat in het verleden de meeste kosten uit eigen zak zijn betaald.

Voor de mensen die hier de uitspraak doen van: "Fear.FM steekt die donaties in eigen zak" vind ik de mensen die erg kortzichtig zijn. Je moet je bedenken dat wij met 14 man in de crew zitten waarbij heel de crew op de hoogte is op welke manier het geld besteed wordt.

Maar goed, als hier mensen zitten die denken dat ze het beter kunnen doen dan wens ik ze veel succes! Vergeet niet dat LSDB ook in het zelfde vaarwater kan raken als waar Fear.FM in is gekomen (gezeik met muziekrechten organisaties).

Kortom, veel succes heren! En bedankt voor jullie steun..
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Komt er dan een jaarrekening waarin wij kunnen zien wat er met de donaties is gebeurd?
fearfm -
Er is een jaarrekening met de crew overlegt.
En als er genoeg donaties waren overgemaakt dan was deze jaarrekening ook via de KvK in te zien.

En mocht jij een belangrijke donatie hebben gedaan dan is het geen punt om met mijn persoonlijk contact op te nemen zodat ik je het persoonlijk nog eens uit kan leggen! Contact informatie vind je terug op onze site!
KBZLL -
On 25-12-2009 11:49:02, Odyssee wrote:

[...]

:thumbsdown:
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 25-12-2009 14:16:50, fearfm wrote:

Er is een jaarrekening met de crew overlegt.
En als er genoeg donaties waren overgemaakt dan was deze jaarrekening ook via de KvK in te zien.

En mocht jij een belangrijke donatie hebben gedaan dan is het geen punt om met mijn persoonlijk contact op te nemen zodat ik je het persoonlijk nog eens uit kan leggen! Contact informatie vind je terug op onze site!

Ik heb zelf geen donatie gemaakt.. ik luister nooit fear fm.

Maar zou het wel interessant vinden waar al dat geld nou naar toe ging.  :thumbsup:

denk dat ik niet de enige ben tbh..
MartijnB -
90% ongeveer aan muziekrechten en er was ongeveer 70% nodig om met de hardstyle stream door te gaan (deze is veruit het grootst en dus ook het duurst kwa rechten...)

Dit zijn gewoon gegevens die vanaf het begin de actie bekend waren...
fearfm -
On 25-12-2009 14:34:09, Knomo wrote:

[...]

Ik heb zelf geen donatie gemaakt.. ik luister nooit fear fm.

Maar zou het wel interessant vinden waar al dat geld nou naar toe ging.  :thumbsup:

denk dat ik niet de enige ben tbh..

Daarom praatjes vullen geen gaatjes.... En denken moet je overlaten aan mensen die er verstand van hebben. En als je zo nieuwschierig bent waar het geld zowel aan op kan gaan dan ga je zelf eens onderzoeken wat het kost om een webradio te maken. En dat plaatje hou je naast ons verhaal en je zult het begrijpen.
Succes!
djblacksun -
Fake Shit
nothing special in that I do not see these thousands of clandestine radio, sooner or later you would have to be closed, do not cry  =D  =D  =D this not the world end  :yawn: once you are cool you should have from the very beginning to look normal and stable sponsors  :-/  :-/
Why Zany , Frontliner ,Alter Egosh e.t.c don't like to give u some money if they like your radio  :doh:  :star:  :?
MartijnB -
On 25-12-2009 15:28:55, djblacksun wrote:

nothing special in that I do not see these thousands of clandestine radio, sooner or later you would have to be closed, do not cry  =D  =D  =D this not the world end  :yawn: once you are cool you should have from the very beginning to look normal and stable sponsors  :-/  :-/
Why Zany , Frontliner ,Alter Egosh e.t.c don't like to give u some money if they like your radio  :doh:  :star:  :?

The biggest amount is already sponsored, its just the gap between whats sponsored and the actual costs and the state of the economy dont helps.
Pithune -
Shadow Interaction
On 25-12-2009 11:30:10, Xerxes wrote:

[...]

DJ's die geld vragen om online te draaien  :doh:
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 25-12-2009 13:53:24, fearfm wrote:

Ik hou de community een beetje in de gaten en merk dat hier op LSDB over het algemeen erg negatief gesproken wordt over Fear.FM. Erg jammer want wij realiseren Fear.FM puur voor de fun en met plezier..

Waarom dit is weet ik niet maar ik denk dat er veel afgunst is tov Fear.FM.
Mensen die totaal niet begrijpen dat Fear.FM 100% vrijwillig uitgevoerd wordt en dat in het verleden de meeste kosten uit eigen zak zijn betaald.

Voor de mensen die hier de uitspraak doen van: "Fear.FM steekt die donaties in eigen zak" vind ik de mensen die erg kortzichtig zijn. Je moet je bedenken dat wij met 14 man in de crew zitten waarbij heel de crew op de hoogte is op welke manier het geld besteed wordt.

Maar goed, als hier mensen zitten die denken dat ze het beter kunnen doen dan wens ik ze veel succes! Vergeet niet dat LSDB ook in het zelfde vaarwater kan raken als waar Fear.FM in is gekomen (gezeik met muziekrechten organisaties).

Kortom, veel succes heren! En bedankt voor jullie steun..

Pas maar op met je verwijzing naar de 'algemene groep'