Ondanks je mixskills af en toe vind ik toch dat je zelf gemaakte tracks geslaagd zijn.
Pride is forever: is duister en heeft een strakke kick
My world: doet me zelfs denken aan iets van Broken Rules
Pain is temporary: is mij iets te standaard maar zeker niet verkeerd
My World: Vind ik persoonlijk echt vet klinken
Pride is Forever: Zit ook lekker in elkaar, doet me aan een plaat denken maar ben vergeten de welke
Pain Is Temporary: Niet echt mijn ding maar zit wel goed in elkaar
My world is lekker duister en hard genoeg, wat ik zelf zou hebben gedaan is rond 2minuut35 de beat/synth wat het ook is een beetje harder zetten tijdens de gap zodat er meer continuïteit in het nummer komt.. dat heb je wel goed gedaan in de eerste x vocals
Pain is temporary: Intro is heerlijk.. wekt genoeg spanning op en geeft thrills als de beat inkomt Vindt dit nummer wat beter dan My World omdat de sound hiervan wat helderder is.. Echt een lekker nummer Outro is ook lekker.
Pride is Forever: Dit is niet echt mijn ding. Dat ligt aan smaak. Het is een goed nummer dat goed in elkaar zit. Misschien iets om te verbeteren: Voordat de climax inkomt weer een vrij zacht "gat", als je daar het geluid een klein beetje harder zet heb je nog wel contrast tussen de pre en de climax maar loopt het ook wat beter door.
Alle drie de tracks zitten in ieder geval heel goed in elkaar
Het is niet echt mijn stijl maar ik vindt ze echt vet ga zo door
Ik hoop dat je wat aan de feedback hebt
super man , ik vind pride is forever ook de minste als ik ze weer terug luister maar dat was ook de eerste die ik compleet gemaakt heb . de andere 2 tracks kwamen daarna en er zit dus wel vooruitgang in.
dank je voor je feedback
Exodus
All three are downloadable in a zip file .
Comments are welcome
Thanks for your help and support
Here is the link http://rapidshare.com/files/308964903/ADDICT_tracks.rar