Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 06-01-2011 01:34:11, eMule wrote:

[...]

"Roms aka Harry Potar" is gewoon zijn gehele DJ naam

Klopt maar denk dat 99% van de members dit niet weten en dat het gewoon een voorbeeld was.
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
On 10-01-2011 13:49:31, mstx wrote:

[...]
Doe dat maar niet.
Verwijderde sets zijn nu trouwens niet meer zichtbaar als het goed is...

Ik doe dit zeker liever niet, maar Pithune heeft het al gezegd. Volgens mij ziet iedereen gewoon alle verwijderde sets wanneer hij/zij op de naam van de artiest klinkt en het overzicht van sets ziet. Meestal geen probleem, maar in het geval van 3 Steps Ahead was het gewoon slecht... 17 sets waarvan er drie niet verwijderd waren.

On 10-01-2011 13:53:49, Pithune wrote:

[...]

bij zoek resultaten niet

maar wanneer je bij de artiest zelf kijk zijn ze nog steeds zichtbaar

dit was mijn bijdrage... hoop dat het wat wordt
boerenlater -
My idea:
You must upload a set to zippyshare. That one gives no time/dl limits or captchas.
Ofcourse you are free to upload it also along with Zippy on any other site  :thumbsup:
Knomo -
Zippy verwijderd de set na 30 dagen van geen activiteit
♪ ♫♫ ♪
On 10-01-2011 17:53:06, boerenlater wrote:

My idea:
You must upload a set to zippyshare. That one gives no time/dl limits or captchas.
Ofcourse you are free to upload it also along with Zippy on any other site  :thumbsup:

good idea.. not really  :W

I would like to add more zippy links myself, but like Knomo said.. there down really soon.. SO, maybe people who ask for zippy should also make an effort and make this other link themselves.. intead of saying; "Ofcourse you are free to upload it also along with Zippy on any other site".
Knomo -
Better use Multiupload, uploads to 7 or 8 different sites at once.. really easy and gives long lasting 'online' time..
Morango -
What is real?
On 05-01-2011 14:00:11, mstx wrote:

[...]
Give me an example where you need that for. Then you'd have to edit all sets and change "Donkey Rollers" to "Donkey Rollers aka Zany, Jowan & DV8" etc... (which I think is useless).
"Max Enforcer aka Evil Activities" would be useless too because they're two different genres.

i wasn't thinking on complex examples like those... all Zany alter-egos  :D
and also you never see a set, release or event flyer with that "Donkey Rollers aka Zany, Jowan & DV8" or ""Max Enforcer aka Evil Activities" "

it's about artists that self titled "x aka y", sometimes appears examples like: "Daisy aka Mandragore"
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 10-01-2011 16:36:13, hardcorerepublic wrote:

[...]

Ik doe dit zeker liever niet, maar Pithune heeft het al gezegd. Volgens mij ziet iedereen gewoon alle verwijderde sets wanneer hij/zij op de naam van de artiest klinkt en het overzicht van sets ziet. Meestal geen probleem, maar in het geval van 3 Steps Ahead was het gewoon slecht... 17 sets waarvan er drie niet verwijderd waren.

Er stond een haakje verkeerd.  >.< Hij doet het nu wel goed.  ^.^
Knomo -
On 11-01-2011 09:18:45, mstx wrote:

[...]
Er stond een haakje verkeerd.  >.< Hij doet het nu wel goed.  ^.^

Naisss
♪ ♫♫ ♪
On 11-01-2011 11:20:01, Knomo wrote:

Naisss

TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 11-01-2011 04:27:17, Morango wrote:

[...]

all Zany alter-egos  :D

Do you even know how many he has  :-/ ?
♪ ♫♫ ♪
ja hoi daar zijn we weer.. ook al heb ik het gevoel af en toe tegen mezelf comments loop te sturen.. maargoed

Zag bij het event Time Warp dat er iets niet helemaal klopte..

http://lsdb.nl/list/event/5132/Time_Warp.html

en

http://lsdb.nl/list/event/1468/Time__Warp.html

Kon het ook niet veranderen.. zo leek het. Oplossing?
Pithune -
Shadow Interaction
On 11-01-2011 11:20:01, Knomo wrote:

[...]

Naisss

:)
Star -
Queen of LSDB
On 20-01-2011 20:15:17, hardcorerepublic wrote:

ja hoi daar zijn we weer.. ook al heb ik het gevoel af en toe tegen mezelf comments loop te sturen.. maargoed

Zag bij het event Time Warp dat er iets niet helemaal klopte..

http://lsdb.nl/list/event/5132/Time_Warp.html

en

http://lsdb.nl/list/event/1468/Time__Warp.html

Kon het ook niet veranderen.. zo leek het. Oplossing?

ik lees ze wel.. en bertjeng vast ook wel  :p
♪ ♫♫ ♪
On 20-01-2011 21:19:01, Star wrote:

[...]

ik lees ze wel.. en bertjeng vast ook wel  :p

dat vind ik wel heel lief van je.. en ik hoop het  :x
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
Time Warp aangepast, om één of andere redenen waren ze toegevoegd met dubbele spatie ertussen
♪ ♫♫ ♪
Owja en waarom heeft deze website maar zo weinig actieve set-editors? Er staan nu bijna 64 duizend sets/mixen, maar het aantal mensen die hun bevoegdheden gebruiken is erg weining. Er kan namelijk nog zeker wel het één en ander gebeuren al zeg ik het zelf.. zeker wanneer mensen gewoon sets erop gooien zonder ook maar iets te checken/luisteren..

Komen er meer mensen of blijft het dezelfde groep?
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 20-01-2011 21:54:15, hardcorerepublic wrote:

Owja en waarom heeft deze website maar zo weinig actieve set-editors? Er staan nu bijna 64 duizend sets/mixen, maar het aantal mensen die hun bevoegdheden gebruiken is erg weining. Er kan namelijk nog zeker wel het één en ander gebeuren al zeg ik het zelf.. zeker wanneer mensen gewoon sets erop gooien zonder ook maar iets te checken/luisteren..

Komen er meer mensen of blijft het dezelfde groep?

x2
♪ ♫♫ ♪
On 20-01-2011 21:47:41, Vogelhuisje wrote:

Time Warp aangepast, om één of andere redenen waren ze toegevoegd met dubbele spatie ertussen

bedankt voor snelle reactie  :thumbsup:
This topic is locked.