hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
On 20-05-2010 21:10:48, Nitrogen wrote:

[...]

Like Audio Bully's
Or Audio Bullies

something like that / this

Karotte @ Karottes Kitchen (karotte's kitchen)
Scandalous Unlimited @ In New 1Xtra DJs We Trust (DJ's)

> otherwise a new event category will get created
Timmeehh -
Ik zag nog een klein foutje.. Ik meldde een link als 'dood' en nu staat er

[Gemeld door you, bedankt!]

Twee talen door elkaar.. Niet niet zo`n ramp uiteraard, maar wellicht even aanpassen?  :thumbsup2:
Rum-P -
On 20-05-2010 22:41:06, Timmeehh wrote:

Ik zag nog een klein foutje.. Ik meldde een link als 'dood' en nu staat er

[Gemeld door you, bedankt!]

Twee talen door elkaar.. Niet niet zo`n ramp uiteraard, maar wellicht even aanpassen?  :thumbsup2:

Ik moest het nog 5 keer overlezen om de fout te zien  :doh:
♪ ♫♫ ♪
nog nooit opgevallen  :doh:
Timmeehh -
hehe, all about the details ;-)  :clown:
♪ ♫♫ ♪
ik heb nog steeds problemen met het aanpassen van de details van sommige sets.  :cry: zowel artiest naam, event, genre, datum etc
Morango -
What is real?
http://lsdb.nl/set/50548/Zany_-_defqon.1_2010_Blue_Stage_12-06-2010.html

Bert please put the name "defqon.1" correctly starting with a capital "D"  :thumbsup:
Crysonic -
and a capital "Q"  :thumbsup:
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
It's not DefQon, it's Defqon
Crysonic -
Just thought that because every single other Defqon set from past years has DefQon
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Iets veranderen(geen idee wat) waardoor er geen smileys meer kunnen ontstaan uit bijvoorbeeld youtube links.

Als er toevallig de lettercombinatie van x D of = D staat dan is de link niet meer opklikbaar omdat er een smiley in zit.. Op MSN is dit bijvoorbeeld niet zo.
PhresiF -
On 22-06-2010 20:04:31, Knomo wrote:

Iets veranderen(geen idee wat) waardoor er geen smileys meer kunnen ontstaan uit bijvoorbeeld youtube links.

Als er toevallig de lettercombinatie van x D of = D staat dan is de link niet meer opklikbaar omdat er een smiley in zit.. Op MSN is dit bijvoorbeeld niet zo.

Ho eens, een geniaal idee van Bart  :worship:
boerenlater -
Kan je dan niet gewoon het zelf tussen [url ] tags zetten?
Knomo -
in de shout?=]
E-Stylezz -
vet cool gave koffiepads !
On 22-06-2010 20:04:31, Knomo wrote:

Dat is inderdaad enorm handig. Geen foute youtube of partyflocks links meer.  >.<
 :thumbsup2:
Theekop -
Woef woef Pluto
Iets waarmee je gewoon een random set krijgt uit de database van lsdb. Gewoon een knop en dan willekeurige een set.
Jatoch -
On 05-07-2010 18:03:52, Theekop wrote:

Iets waarmee je gewoon een random set krijgt uit de database van lsdb. Gewoon een knop en dan willekeurige een set.

:doh:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.

Double:doh:
Star -
Queen of LSDB

http://twitter.com/LSDBNL  ;) genoeg random spul per dag daar
This topic is locked.