General discussion / World Of Warcraft

Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
Waarom is WoW kut?

- Je sociale leven gaat naar de tering, als je die al had.
- Je kunt erin naar de kroeg gaan en trouwen. (hoe erg is dat, als je dat alleen maar via het internet kunt doen?)
- Ik ben niet zo van de spelletjes, maar wolfenstein ziet er grafisch nog beter uit. (ik heb het over de characters en niet de wereld zelf)
- Iemand die dat speelt, veranderd direct in een dode zombie waartegen je niet meer kunt praten
- Iemand die WoW speelt, rost zo spastisch op ze toetsenbord, dat kan gewoon niet goed zijn.
- Je sociale leven gaat naar de tering, als je die al had. (of had ik dat al gezegd)

Dit zijn een paar punten waarom ik WoW een tifus hoeren kutspel vind.  :bday:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 10-11-2009 20:17:44, Flugeltje wrote:

Waarom is WoW kut?

- Je kunt erin naar de kroeg gaan en trouwen. (hoe erg is dat, als je dat alleen maar via het internet kunt doen?)
- Ik ben niet zo van de spelletjes, maar wolfenstein ziet er grafisch nog beter uit. (ik heb het over de characters en niet de wereld zelf)
- Iemand die dat speelt, veranderd direct in een dode zombie waartegen je niet meer kunt praten
- Iemand die WoW speelt, rost zo spastisch op ze toetsenbord, dat kan gewoon niet goed zijn.
- Je sociale leven gaat naar de tering, als je die al had. (of had ik dat al gezegd)

hmm raar ik ben het gewoon met je eens  :w00t:
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
Gaming cost me my life, good thing i have 3  :L
Metonae -

Waarom is WoW kut?

- Ik ben niet zo van de spelletjes, maar wolfenstein ziet er grafisch nog beter uit. (ik heb het over de characters en niet de wereld zelf).

1. Volgens mij heb altijd nog je eigen leven in de hand. Veel mensen spelen WoW misschien een uurtje per dag. Is dan meteen je sociale leven weg? Lijkt me niet. Elk spel is bedoeld voor vermaak. En of dit nou CoDMF2 is.. of WoW.. of weet ik veel welk ander spel.
2. Boehoe voor jou. Je kan inderdaad items kopen die je 'drunk' maken. Hierdoor zal je beeld wat blurry worden. Trouwen is niet mogelijk.
3. Goed. Persoonlijke voorkeur. Niks mis mee. Maar MMO's zijn ook gemaakt voor de mensen die niet genoeg geld hebben voor een gaming PC.
4. Juist ja. Zie puntje 1.
5. Een toetsenbord slopen is een actie van de persoon. Heeft dus verder geen ruk te maken met het spel.

tl;dr: Je zeurt.
Setenza -
Hoi

Waarom is WoW kut?

Tsja ligt eraan hoe je het spel speelt he... Er zijn verschillende delen op WoW zoals PvP, PvE, en RP

De 2 laatste zijn voor de echte fantasie nerds..

PvP daarin tegen is gewoon normaal hoor (als je het onder controle kan houden) Player vs Player niet tegen stomme bots of met levenloze sukkels praten die denken dat ze een gnome of dwarf zijn
Phenomenon -
Uurtje GTA4 per dag is voor mij de limit qua gaming!
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
mee eens wow is kut  xD
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
WoW IS kut.

Beetje als een elfje, dwergjes dood maken
Titatovenaar -
waarom deleten we deze topic niet gwn?:P
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
On 10-11-2009 22:28:11, Knomo wrote:

WoW IS kut.

Beetje als een elfje, dwergjes dood maken

nee je kan ook als dwerg elfjes doodmaken  :p
Setenza -
Hoi
On 10-11-2009 22:34:10, TheXQz wrote:

[...]

nee je kan ook als dwerg elfjes doodmaken  :p

Je kan het bekijken van 2 kanten, gwn andere players dood maken door skill zoals bij een fps of gwn dom als een elf of dwerg praten..
Guido -
ιllιlııllılı
On 10-11-2009 22:28:32, Titatovenaar wrote:

waarom deleten we deze topic niet gwn?:P

Loïstopic werd ook verwijderd, weg hiermee  :@:rtfm:
Setenza -
Hoi
On 10-11-2009 22:37:40, Guido wrote:

[...]

Loïstopic werd ook verwijderd, weg hiermee  :@:rtfm:

Ja verwijder maar iedereen behalve ik vind het toch een kut spel :P
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
On 10-11-2009 22:38:55, Setenza wrote:

[...]

Ja verwijder maar iedereen behalve ik vind het toch een kut spel :P

:yes:

me broertje speelt het dus ik weet wat het doet met iemand  :p

door het spel faalt ie zn school, vriendjes had ie zoalzo al niet maja hij
maakt niet echt vrienden ook door in zn vrije tijd de hele tijd op zn kamertje
in zn fantasiewereldje opgesloten te zitten..

ergste is nog dat ie als ie het niet speelt het ook de hele tijd over heb  :clown:

tis erger als crack.. daar heb je tenminste nog wat plezier van volgens mij  :w00t:
Setenza -
Hoi
On 10-11-2009 23:44:43, dreos1337 wrote:

[...]

:yes:

me broertje speelt het dus ik weet wat het doet met iemand  :p

door het spel faalt ie zn school, vriendjes had ie zoalzo al niet maja hij
maakt niet echt vrienden ook door in zn vrije tijd de hele tijd op zn kamertje
in zn fantasiewereldje opgesloten te zitten..

ergste is nog dat ie als ie het niet speelt het ook de hele tijd over heb  :clown:

tis erger als crack.. daar heb je tenminste nog wat plezier van volgens mij  :w00t:

Tjsa dat is wel heel erg... Ik speel het 1 uur per dag of soms wel minder... Het ligt er gwn aan hoe je ermee om gaat en kan controleren...

Toneshifterz spelen het ook btw  :$
Titatovenaar -
oke dan ga ik het ook
On 10-11-2009 23:49:17, Setenza wrote:

Toneshifterz spelen het ook btw  :$

oke dan ga ik ga het ook spelen  :bday:
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
Ik vind het spel niet lekker wegspelen, zo onoverzichtelijk. Bovendien gaat er teveel tijd in zitten om "hoog" te worden, en dat is toch het doel van zo'n spel. Doe mij maar iets waar je niet echt in kan ranken.
B. -
Q L I M A X
Ga dan Tibia spelen dat neemt net ff wat minder tijd dan WorldOfWarcraft  :W
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 10-11-2009 23:44:43, dreos1337 wrote:

Haha zo herkenbaar  :p
Pietjuhhh -
DJ/Brabander!
ik heb nog nooit gegamed, en ben ook niet van plan dat te gaan doen.