Party discussion / Hard Bass 2010 @ Gelredome (06-02-10)

sinenV -
that anthem sounds good, dude has problems  :X
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 27-01-2010 19:26:52, lamtak wrote:

[...]

Das jouw mening. Ik ben allang blij dat het geen Bleeding 2.0 is.

Pauper anthem
lamtak -
Combobreaker Podcast
Wat vond jij van bleeding dan?  :W
B.A.S.H -
To weird to live, To rare to die
Anyone know if Hardbass will be broadcast on B2S radio?
Jro_ -
On 28-01-2010 13:31:39, lamtak wrote:

Wat vond jij van bleeding dan?  :W

PAUPER ANTHEM ZEG IK TOCH  :D
lamtak -
Combobreaker Podcast
On 28-01-2010 14:35:03, Jro_ wrote:

[...]

PAUPER ANTHEM ZEG IK TOCH  :D

Ah dan is t goed. Lol. Dat was echt een ramp  xD
Hektor -
Zuigen, kreng!
Wordt er streng gecontroleerd op het partijtje?
PhresiF -
On 28-01-2010 19:27:18, Hektor wrote:

Wordt er streng gecontroleerd op het partijtje?

Nee bij de ingang valt het mee, maar je moet buiten het stadion niet aan je zak graaien want dan heb je de kans dat een paar die justieële hoeren naar je toe komen  :X  =D
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
jer heeft liever een handjesklap headhunterz anthem tog jer  :p
Nitrogen -
It's no problem for me
08 is wel vet  (L)
Hektor -
Zuigen, kreng!
Hoe dan ook, mijn matties krabbelen gestaag terug uit angst voor té strenge leeftijdscontroles. Ik heb dus geen matties en ga waarschijnlijk ook niet.  :bye:
Jro_ -
On 29-01-2010 00:18:00, Hektor wrote:

Hoe dan ook, mijn matties krabbelen gestaag terug uit angst voor té strenge leeftijdscontroles. Ik heb dus geen matties en ga waarschijnlijk ook niet.  :bye:

Hektor, wij zijn je matties op Hard Bass, we zorgen goed voor je dit dat en je gaat gewoon lekker met ons mee!
Nastee -
Dance!!
I cant wait to hear this banging Anthem in the Gelredome... only 1 week  :yay:  :yay:
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 29-01-2010 00:18:00, Hektor wrote:

Manman, als die controle net als bij qlimax is, ga gerust heen.

Kilo's drugs kan je meesmokkelen, t gaat nergens over. Op leeftijd controleren ze ook niet. Ik dacht dat heette: Zero Tolerance ofzo?

Ik zou zeggen, ga gerust heen en anders verkoop je je kaartje daar.
Dakpan -
No Hostages
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 29-01-2010 12:46:47, Flugeltje wrote:

[...]

Manman, als die controle net als bij qlimax is, ga gerust heen.

Kilo's drugs kan je meesmokkelen, t gaat nergens over. Op leeftijd controleren ze ook niet. Ik dacht dat heette: Zero Tolerance ofzo?

Ik zou zeggen, ga gerust heen en anders verkoop je je kaartje daar.

ga ervoor staan met je kaartje zwaaien doen er zoveel:D plus het enige wat je moet doen is zelfverzekerd overkomen;) dan kom je er vanzelf in (en langs de hondjes:p)

owja 1 tip, als een hond wil snuffelen loop dan niet door en schop em tegen de neus:W
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 29-01-2010 13:05:07, TimTim wrote:

[...]

ga ervoor staan met je kaartje zwaaien doen er zoveel:D plus het enige wat je moet doen is zelfverzekerd overkomen;) dan kom je er vanzelf in (en langs de hondjes:p)

owja 1 tip, als een hond wil snuffelen loop dan niet door en schop em tegen de neus:W

Ja dan bijt die hond je dood  :p. En zelfverzekerd overkomen is idd het beste  ;)
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 29-01-2010 13:06:00, Flugeltje wrote:

[...]

Ja dan bijt die hond je dood  :p. En zelfverzekerd overkomen is idd het beste  ;)

huh tim leg dat met die hond maar is uit want volgens mij is dat juist niet slim:p
lamtak -
Combobreaker Podcast
Maak je over die controles idd maar geen zorgen :P Ik ben nog nooit gecontroleerd op welk 18+ feest dan ook.
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 29-01-2010 13:29:48, ThaMaster wrote:

[...]

huh tim leg dat met die hond maar is uit want volgens mij is dat juist niet slim:p

waarom quote je flugel daarbij:p?

maar goed,

er staat toch NIET  :star:  :p