dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
hoeveel mg bevatten uw pralines jung  :yay:
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
4.5 gram pure chocola  :arr:
RavingMilf -
Say hello to my little friend!
En hoe is het geweest?
Knomo -
hoor je morgen pas, belgen moeten eerst een dag bij komen
RavingMilf -
Say hello to my little friend!
On 21-02-2010 13:30:18, Knomo wrote:

niks gewend..
PhresiF -
On 21-02-2010 13:30:18, Knomo wrote:

Vandaar dat het volgende feest, black, pas over een maand is  :D
Aaron_10 -
Gaan Jongen !!
ik heb er geen probleme mee
ik was thuis om half 9 en was al trg wakker om 11u:)
Knomo -
heb ik ook als ik teveel pep heb gesnoven
Lake -
Al bij al een meer dan geslaagd feestje! Het begin was een beetje saai, jump/tek of hoe je het ook noemen wilt tot 00u, beetje rondgelopen en op de stoeltjes gezeten. Om 00u begon de hardstyle met Psyko Punkz, goede liveset, gewoon zoals verwacht. Dan nog een half uurtje DBSTF gezien, niet echt mijn stijl maar ze zijn duidelijk erg geliefd  :D

Toen naar de Lotto Arena getrokken tot 5u. Josh&Wesz was wel lekker setje, autumn green  :yay: A-lusion live was maar saai, 2nd Identity tracks stellen echt niet veel voor. Ran-D en B-Front brachten voor mij de beste set van de avond, publiek ging echt hard. Vervolgens Crypsis gezien, heel vette sound heeft hij, maar hij doet natuurlijk keer op keer hetzelfde kunstje en altijd dezelfde, weliswaar lekkere, tracks. Weinig volk wel in de Lotto Arena bij Crypsis. Daarna AVIO live, keek er echt naar uit, maar het viel me een beetje tegen. Setje van op In Qontrol was echt stukken beter. Feel good (edit) was ook jammer, origineel klinkt veel lekkerder. Dan terug naar de main gegaan en nog een half uurtje Zany meegepikt. Laat op de avond, dus dan weet je wel wat je kan verwachten (pounding senses, do you want heavy...).

Toen beetje een klop gekregen, hebben we wat op de stoeltjes gezeten en gewoon zitten kijken. Endymion live vond ik zelf wel nice, MC had er ook enorm veel zin in, heel veel aanstekers in de lucht gezien bij de remix van de anthem, vetjes  :) Dan nog een half uurtje Tommyknocker vs Noize Supressor gezien, viel me een beetje tegen, niet echt favoriete tracks gehoord.

Geluid was echt dik, in beide zalen, al was het in de main toch wel iets beter. In de main zat echt héél veel volk, wat op zich wel vet was, met al die treden en stoeltjes, overal waar je keek was gewoon een mensenmassa  8-) Alleen jammer dat het niet werd uitgezonden, dan kun je de setjes nog eens herluisteren, toch een meerwaarde. Maar drie uur kunnen slapen, stom bioritme, maar het was het waard! En nu op naar Black!  :w00t:
PhresiF -
On 21-02-2010 15:34:33, Lake wrote:

Maar drie uur kunnen slapen, stom bioritme, maar het was het waard! En nu op naar Black!  :w00t:

Moet je van die pille afblijven  -_-
Aaron_10 -
Gaan Jongen !!
Het was een geslaagde editie
We kwamen rondt 22.30 aan lotto , we hebben wat in de tribune gezeten tot 23.00
Toen was het tijd voor Davoodi Live , die gast heeft een goede set neergezet , lekkere nummers enz. Dan zijn we naar Main gegaan en een stukje meegepikt van Fenix. Daarna was het de beurt aan de Psyko Punkz. Heerlijke set  :o heel de tijd losgegaan. We zijn in de main gebleven tot 1u. Zijn we trg naar Vip gegaan voor Josh & Wesz. Heerlijke set van deze jongens. Met A-Lusion zijn we weggegaan omdat we Brennan Heart wouden zien. Hij heeft er een mooie set neergezet , jammer dat die niet In The End heeft gespeelt , want dat had voor kippenvel gezorgt. Na Brennan Heart zijn we naar Ran-D vs B-Front geweest. Deze mannen hebben de klappers gespeelt , Feel my fire enz ..... .Na Ran-D vs B-Front was het de beurt aan Crypsis , man heeft lekker nummers gespeelt , geluid in lotto was echt perfect voor zo'n nummers. Waren harde nummers tussen waarvan je echt gek werd.
Eindelijk was het zover 04.30 -05.00 : AVIO LIVE
Je zag het direct , Crypsis had gedaan , iedereen kwam naar beneden en naar voor om echt los te gaan bij deze jongens. Nummers van T.B.A ,Destination Nowhere , Trauma , Feel Good , platen waar je echt gek wordt  :yay:
Na Avio was het tijd voor Dj D , heerlijk set van de man  :L
Toen was tijd voor Partyraiser , kende hem eerst niet maar hij heeft toch lekker gespeelt en om 07.00 was het gedaan  :cry:
Lake -
En als je VIP was kreeg je een stoffen bandje, woehoew  :thumbsup2:
Aaron_10 -
Gaan Jongen !!
On 21-02-2010 15:50:43, Lake wrote:

En als je VIP was kreeg je een stoffen bandje, woehoew  :thumbsup2:

Ligt al in de vuilbak  :D
stiba -
The Fruit That Makes The Fristi
vip was ik heel de nacht was echt super vet _0_

main was saai klote hardstyle  :^)
jecht -
'was a cool night, but not exceptionnal. Too many Dirty Works Dj's on the mainstage, I don't really like their sounds  :no: Demoniak Live and Psyko Punks Live didn't rock the place, they were really slow. But Fenix was nice, that guy dropped some sick, crazy tracks!  :thumbsup: After that DB&STF gave us a fantastic set, those guys are awesome  :thumbsup2: , I didn't see Showtek, cause I don't like them. Brennan Heart Live was awesome, he began his set with "Van Halen Is a Rockstar", fantastic track, sick reversed bass  :w00t: Then Ruthless and Dr Rude played some new and classic Jumpstyle  :bomb: that was really, really sick. Then Coone and Deepack, well, imo Coone is way better when he's alone. Zany was good, as usual  :thumbsup:
Knomo -
waarom al die verslagen, damn  :p
stiba -
The Fruit That Makes The Fristi
On 21-02-2010 17:09:41, Knomo wrote:

omdat gewon superlijp avondje was

veel dikker en beter als Hardbaas  :worship:
PhresiF -
On 21-02-2010 17:09:41, Knomo wrote:

Belgen zijn appart, verre van het normale dat wij zijn  :W
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
stiba niet te grappig worden
Lake -
Omdat er iemand vroeg hoe het was geweest, jonge.