General discussion / LSDB KO Tournament Winners/Losers Round1

K-Cin -
Belgians do it better !
On 18-10-2009 17:52:16, Pithune wrote:

Deze contest is leuk voor forum dj's, maar voor 't echte werk doe ik wel mee aan echte dj contests.

:worship:
djblacksun -
Fake Shit
On 18-10-2009 14:58:57, TimTim wrote:

[...]

mixing?

It's question... Mixes get voted by MIXING OR BY STYLE ?  :yawn:
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 18-10-2009 18:15:02, djblacksun wrote:

[...]

:doh:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 18-10-2009 18:32:13, Jro_ wrote:

[...]

:doh:

x2  :doh:
Nastee -
Dance!!
On 18-10-2009 18:15:02, djblacksun wrote:

[...]

the style of course... if the jury dont like the style the set is bad... good style = good set

x3  :doh:
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee

[...]
Ik kan je garanderen dat ik de volgende keer niet meer mee participeer.  :thumbsup:

Deze contest is leuk voor forum dj's, maar voor 't echte werk doe ik wel mee aan echte dj contests.

Succes, 'juryleden'

Duss wij zijn slechte juryleden, omdat wij andere sets beter vonden dan die van jou? maar zou je dan niet denken dat als alle 5 "juryleden" je set met een 5.5 a 6 stemmen dat het aan jou mixen ligt?

En plus wat maakt het uit dat ik bijvoorbeeld geen draai verleden heb? ik luister ongeveer 16 uur muziek per dag als ik het kan, ik denk dat ik beter kan beoordelen op mixen dan jou al (aangezien jij je eigen sets wel top vind)

Beetje dom gelul Pithune, je kunt je er ook bij neerzetten en gewoon zeggen: Volgende keer beter
Star -
Queen of LSDB

[...]
Ik kan je garanderen dat ik de volgende keer niet meer mee participeer.  :thumbsup:

Succes, 'juryleden'

:no:
Ik kap er maar lekker mee denk ik.., zo hoeft het van mij niet meer dit eindeloze gezeik.
Hektor -
Zuigen, kreng!
On 18-10-2009 20:10:49, Star wrote:

[...]

Alsjeblieft zeg.
Hap niet zo.  :rtfm:
Setenza -
Hoi
Hahaha Pithune de man met de grote boekingen heeft verloren
Setenza -
Hoi
On 18-10-2009 20:10:49, Star wrote:

[...]

Ik kap er maar lekker mee denk ik.., zo hoeft het van mij niet meer dit eindeloze gezeik.

Nee LSDB Knock-out is een leuk initiatiaf (ofzo iets)... Je meot ermee doorgaan en Pithune's gezeik gewoon negeren. Iedereen anders accepteert het dat ze af zijn gevallen behalve hij natuurlijk
djblacksun -
Fake Shit
On 18-10-2009 18:54:31, Nastee wrote:

[...]

the style of course... if the jury dont like the style the set is bad... good style = good set

x3  :doh:

:)
SchizeQ -
facebook.com/Coarsection

[...]

Succes, 'juryleden'

eng?  :?
Star -
Queen of LSDB
Short Translation : He cant take losing.
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 18-10-2009 20:31:12, Star wrote:

Short Translation : He cant take losing.

and don't get so down because of him... I think its a great idea and who knows maby next time we can improve some things (Still have some options) but really enjoyed the sets(L) and looking forward to who is going to win:beer:
SchizeQ -
facebook.com/Coarsection
ahhh crying pithune again  :')

SchizeQ -
facebook.com/Coarsection
On 18-10-2009 20:32:26, TimTim wrote:

[...]

and don't get so down because of him... I think its a great idea and who knows maby next time we can improve some things (Still have some options) but really enjoyed the sets(L) and looking forward to who is going to win:beer:

who's goin' to win? Simple question  8-)
Hektor -
Zuigen, kreng!
Depends on the sets.  :p
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
peter...Volgende keer weigeren we je gewoon... Alles is verdomme anoniem gebeurd Niemand wist wie je was... en welke set je tegenover je had staan...
ik vind het verschrikkelijk zielig echt waar  :')
Hektor -
Zuigen, kreng!
On 18-10-2009 21:44:45, Xerxes wrote:

peter...Volgende keer weigeren we je gewoon... Alles is verdomme anoniem gebeurd Niemand wist wie je was... en welke set je tegenover je had staan...
ik vind het verschrikkelijk zielig echt waar  :')

Ik zeg net, HAP NIET.  :doh:
Wojtek -
k zou graag nog ff een comment bij mn mixxie krijgen met feedback van de jury  :$