Odyssee -
Californication is een Amerikaanse komische televisieserie, gecreëerd door Tom Kapinos. Het verhaal draait rond Hank Moody (David Duchovny), een seksverslaafde, getormenteerde schrijver die van New York naar Californië verhuist. Hij was lang samen met Karen (Natascha McElhone), met wie hij een dochter heeft: Becca (Madeleine Martin).

Hank wilde niet met Karen trouwen en hun relatie verslechterde, dus verliet zij hem. Zij leerde toen Bill kennen, een alleenstaande (rijke) vader. Bill's dochter, Mia, is 16 en heeft in de eerste aflevering seks met Hank. Hank probeert met alle macht om Karen terug te winnen, maar geniet ondertussen ook van het leven. Hij slaagt er uiteindelijk in haar terug te winnen. Maar ook als ze weer samen zijn is het niet altijd rozengeur en maneschijn.

Voor alle fans van Hank Moody uit Californication :

http://hank-moody-hyves.hyves.nl/
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
Hank Moody  :worship:
Damustrial -
Californication  :yay:
cunning -
 :thumbsup2:
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Die kale coke snuiver  :thumbsup2:
stiba -
The Fruit That Makes The Fristi
Sex met een Non  :worship:

:W
Jipdenk -
Fristi
het was wel weer te raden door wie dit toppa geopend zou zijn  :$
ThaBomba. -
Drop the bomb!
Dit is echt een helden serie!  :worship:  :L
Star -
Queen of LSDB
Echt zo een typische mannen serie.. midlife crisis ? nee hoor er gewoon op los naaien  :x lijkt wel deperate housewife's  :p
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 16-10-2009 20:52:34, Star wrote:

Echt zo een typische mannen serie.. midlife crisis ? nee hoor er gewoon op los naaien  :x lijkt wel deperate housewife's  :p

je vergeet de humor.. de humoorrrr!!  :rtfm:

al 10 leden inmiddels  8-)
Theekop -
Woef woef Pluto
ik zie in de reclame alleen dat die vent loopt te batseng, meer niet. Niks mis mee trouwens
Star -
Queen of LSDB
Ja ik zie de humor ervan in van een vent die ver in de 30 zit die ze stiefdochter van 16 te grazen neemt  :p
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 17-10-2009 05:31:48, Star wrote:

Ja ik zie de humor ervan in van een vent die ver in de 30 zit die ze stiefdochter van 16 te grazen neemt  :p

:worship: