General discussion / Hebben jullie dat ook?

Pithune -
Shadow Interaction
On 07-10-2009 20:11:44, Jro_ wrote:

[...]

Ik was er nog niet eens  :@

je hebt nu gepost dus gooi maar dicht  :thumbsup2:
Dev -
Doctor Love
'k Doe het altijd, maar m'n ogen zijn niet zó slecht dat ik m'n bril altijd wel snel terugvind..  :thumbsup:
Bierman -
Haha, ik ben lekker geen schele hond  :w00t:
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
Briljoden  :doh:
Opperhoofd -
On 07-10-2009 19:12:17, Odyssee wrote:

Hebben jullie dat ook, dat als je je lenzen uit doet dat je dan vaak vergeet om eerst je bril te pakken. Maar dat je lenzen uithebt en dat je dan als k blinde je bril nog moet zoeken.

ik wel

Ik heb nu nieuwe lenzen, 5x meer lucht doorlatend... zijn met geen mogelijkheid uit het bakje te krijgen zo dun.

En eenmaal op je oog, zijn ze ook daar amper te pakken te krijgen... zo dun.  =]
Dakpan -
No Hostages
On 07-10-2009 20:23:01, Bierman wrote:

Haha, ik ben lekker geen schele hond  :w00t:

X2 man  :w00t:
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Ik had altijd hele dunne maar nu heb ik van die "dikke" gekregen.. als ik ze net op mijn oog leg voelt het een tijdje net aan of ik er een stuk metaal op heb liggen. Ze zijn daarentegen wel een stuk makkelijker uit (en uit het bakje) te krijgen
Opperhoofd -
On 07-10-2009 20:29:19, Jro_ wrote:

Briljoden  :doh:

Onder de 70.  :doh:
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 07-10-2009 20:40:48, Opperhoofd wrote:

[...]

Ik heb nu nieuwe lenzen, 5x meer lucht doorlatend... zijn met geen mogelijkheid uit het bakje te krijgen zo dun.

En eenmaal op je oog, zijn ze ook daar amper te pakken te krijgen... zo dun.  =]

:doh:
KBZLL -
On 07-10-2009 19:51:58, SchizeQ wrote:

[...]

jak to się stało, że to przeoczylem?  :o

Nee hoor. Ik heb er geen problemen mee. Alleen zijn de regels dat er alleen maar Engels of Nederlands gesproken mag worden. En jij houdt je er voor de zoveelste keer niet aan en dan vind ik je gewoon een zielig mannetje. En als je daar probleempjes mee hebt dan ga je maar gewoon even bij je mammie huilen, ok? Voor de rest vind ik je nog steeds een schat hoor  ;).
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 07-10-2009 22:31:24, KBZLL wrote:

[...]

Nee hoor. Ik heb er geen problemen mee. Alleen zijn de regels dat er alleen maar Engels of Nederlands gesproken mag worden. En jij houdt je er voor de zoveelste keer niet aan en dan vind ik je gewoon een zielig mannetje. En als je daar probleempjes mee hebt dan ga je maar gewoon even bij je mammie huilen, ok? Voor de rest vind ik je nog steeds een schat hoor  ;).

aaaaaaaaah das lief
KBZLL -
On 07-10-2009 22:32:09, ThaMaster wrote:

[...]

aaaaaaaaah das lief

Ja ja, ik heb af en toe ook een lieve kant die ik laat zien  :kiss: